Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. Rozumím

AVON Pochod ’20 za319D19H23M

Partneři 1. kategorie

Proč se společnosti působící ve finančním nebo potravinářském sektoru rozhodly podpořit AVON Pochod?

Zástupci nových partnerů pro rok 2019 nám odpověděli v krátkém minirozhovoru.

Panzani

(Ivana Zajícová, Product Manager)

Proč jste se rozhodli jako společnost podpořit AVON Pochod?

Myšlenkou značky Panzani je mimo jiné sdílení každodenních okamžiků a
pohoda u jednoho stolu v kruhu rodiny a přátel, které máme nejraději. A
jak jinak naplnit tuto myšlenku než propojit kvalitu jídla s kvalitou
života a podpořit Váš projekt, který o tom defakto v přeneseném významu
je. Pomáháme, abychom u toho jednoho stolu mohli s našimi nejbližšími
sedávat ve zdraví a pohodě každý den.

Které tričko z kolekce 2019 se vám líbí nejvíce?

Těžko soudit, celá kolekce se Vám letos vydařila na výbornou. Ale to
dětské je milou kombinací typické růžové a letošních trendy pruhů 😊

Zúčastníte se Pochodu v Praze nebo v Bratislavě? Plánujete např. účast
jako skupina za Vaší společnost?

Budeme pochodovat😊 v Praze, sice individuálně, ale vyzveme k tomu všechny
naše kolegy a spolupracující partnery, aby spolu s Panzani šli pro dobrou
věc.

Deutsche Börse Group

Tomáš Walter (Employer Branding Specialist)

Proč jste se rozhodli jako společnost podpořit AVON Pochod?

Deutsche Börse Group je globální finanční a IT společnost, která vede infrastrukturu finančního trhu. Proto podpořit tak důlěžitou věc jako je boj proti rakovině prsu je něco, k čemu chceme motivovat ostatní, když máme tu možnost. Jsme velmi rádi, že jsme toho součástí.

Které tričko z kolekce 2019 se vám líbí nejvíce?

Mám rád kapsy, takže u mě vítězí dámská varianta.

Zúčastníte se Pochodu v Praze nebo v Bratislavě? Plánujete např. účast jako skupina za Vaší společnost?

Společnost se rozhodla přispět všem zaměstnancům, kteří se chtějí k Pochodu v Praze připojit. Zatím nás jde 30 a to jak muži, tak ženy.