Tiskové zprávy 2014

AVON POCHOD PŘIVÍTAL REKORDNÍCH 20 000 NÁVŠTĚVNÍKŮ

Praha, 16. 6. 2014Druhou červnovou sobotu prošel ulicemi Pochod těch, kteří se neskrývají před hrozbou rakoviny prsu a hrdě proti ní vyráží do boje. AVON Pochod proti rakovině prsu zaplavil pražské ulice už počtrnácté a přinesl s sebou vlnu solidarity a naděje. Akce se zúčastnilo rekordních 19 980 pochodujících a Triček proti rakovině prsu, které slouží zároveň jako vstupenka, bylo prodáno 38 400.

„Velmi mě těší, že se nám každým rokem daří na AVON Pochod přilákat více účastníků. To znamená, že stále více lidí vnímá naši akci jako smysluplnou. Je mi ctí, že jsme mohli podpořit neziskové organizace šekem ve výši 8 600 000 Kč,“ prozradila generální ředitelka AVON Cosmetics ČR a SR Andreea Moldovan.

Letošní ročník, stejně jako ten loňský, byl opět zahájen AVON předBěhem, kde se na startovní čáru vedle propagátorky AVON Běhu Ivy Pazderkové postavil i pětibojař David Svoboda. Společně ze Žlutých lázní doběhli na Staroměstské náměstí, kde byl 14. ročník AVON Pochodu proti rakovině prsu zahájen. Odtud také v pravé poledne v čele s ambasadorkami akce, tvářemi FTV Prima a hereckou legendou Jiřinou Bohdalovou odstartoval. A letos byl Pochod nejen vidět, ale i slyšet. Po vypití pramenité vody Nutrend Aqua s logem Pochodu naplnily tisíce návštěvníků lahve kamínky či luštěninou a udělaly z nich originální rumbaláhve. Na Staroměstském náměstí jste rovněž mohli potkat tzv. Balónkové víly – pacientky s osobní zkušeností s rakovinou prsu, od kterých mohli návštěvníci za dobrovolný příspěvek získat růžové balónky, jejichž výtěžek poputuje na veřejnou sbírku Aliance žen s rakovinou prsu.

Letos poprvé mohli lidé své vlastní fotografie z AVON Pochodu sledovat v reálném čase přímo na obrazovce v cíli. Na sociálních sítích vznikla pod označením #avonpochod unikátní galerie fotografií a videí z akce.

Cílem Pochodu byly již tradičně Žluté lázně. „Počet lidí, kteří se zapojují do AVON Pochodu proti rakovině prsu, stále roste a to je příjemná zpráva. V sobotu byl areál Žlutých lázní celý růžový a tomu odpovídala i nálada všech návštěvníků. Tohle je i představa týmu zaměstnanců ve Žlutých lázních o výborné charitativní akci, a proto jsme rádi, že se opět všichni pochodující sešli právě u nás. Těšíme se na další ročník,“ říká Hana Tietze, manažerka Žlutých lázní.

Odpoledne patřilo ve Žlutých lázních zábavě a koncertům – velký ohlas sklidili Adam Mišík, Petr Bende & band a vystoupení nové ambasadorky AVON Pochodu proti rakovině prsu, Lenky Filipové. Růžový den svým vystoupením uzavřela kapela Support Lesbiens. Při nejemotivnějším okamžiku AVON Pochodu, symbolickému vypouštění balonků, se k nebi vznesly tisíce růžových vzkazů pro ty, kteří s námi již být nemohou, a zároveň pro dodání naděje těm, kteří s nemocí bojují.

Letošní motto AVON Pochodu znělo: Před rakovinou prsu se neschováš. „Jsem ráda, že tisíce lidí nezavírají oči před hrozbou rakoviny a přišly vyjádřit svou solidaritu. I díky nim jsme již na boj proti tomuto zákeřnému onemocnění věnovali přes 90 milionů korun,“ říká manažerka PR a reklamy pro ČR a SR Alena Pytlíčková.

Poděkování za historicky neúspěšnější AVON Pochod patří ambasadorkám akce, partnerům, ale především těm, kteří si zakoupili Trička a vydali se na trasu s myšlenkou, že zákeřné nemoci je třeba postavit se čelem.

Již nyní vás srdečně zveme na jubilejní 15. ročník AVON Pochodu proti rakovině prsu, který se uskuteční 6. 6. 2015.

Před rakovinou prsu se neschováš, varuje kampaň letošního AVON Pochodu

Každá druhá žena nechodí na pravidelné vyšetření prsu. Na tuto skutečnost poukazuje letošní kampaň společnosti AVON, která se v rámci komunikace AVON Pochodu proti rakovině prsu spojila s 11 známými ženami. Kampaň ženy motivuje k symbolickému odhození masky a uvědomění si, že rakovina si nevybírá.

„Protože stále každá druhá žena nechodí na vyšetření prsu, rozhodli jsme se vytvořit letošní varovnou kampaň a přizvat ke spolupráci další známé tváře, které v kampani odkládají masku. Ta představuje u každého něco jiného – příliš mnoho práce, povinnosti spojené s péčí o rodinu, pocit, že mě se rakovina netýká a další,“ prohlásila manažerka PR a reklamy společnosti AVON Alena Pytlíčková a dodala: “Ve skutečnosti ale platí, jak říká slogan kampaně, že před rakovinou prsu se neschováš. Lepší je odložit masku, postavit se rakovině a ukázat se v Tričku na AVON Pochodu. A tak 14. června zaplní ulice Prahy davy odvážných, kteří se neschovávají a bojují. Za sebe, za rodinu, za přátele nebo jen tak, preventivně za zdravá prsa. “

Kampaň bude odstartována 1. května a potrvá až do AVON Pochodu, který se letos uskuteční 14. června. Kampaň využije televizní, tiskovou, internetovou a rádiovou reklamu a objeví se také na reklamních nosičích v MHD, billboardech a na světelných vitrínách nejen v ulicích Prahy. Kampaň využívá i sociální sítě, jako jsou Facebook a nově také Instagram.

Kreativu kampaně připravil AVON interně. Letošní kampaň by nevznikla bez mediální agentury Starcom MediaVest Group, která se již od začátku projektu stará o to, aby kampaň byla vidět i při malé reklamní investici, kterou si charitativní projekt může dovolit. PR zastřešila společnost AVON a agentura Publicis PR.

Hlavním mediálním partnerem se stala Prima love, která dlouhodobě podporuje charitativní aktivity společnosti AVON. „Jsme rádi, že můžeme i tento rok podpořit AVON Pochod proti rakovině prsu. Doufáme, že se i díky Prima love zapojí do projektu více lidí a napomůžeme tak boji proti této zákeřné nemoci,“ zmínil marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha. Novou ambasadorkou Pochodu je herečka Markéta Hrubešová, hvězda seriálu Cesty domů, a také zpěvačka Lenka Filipová. Obě se v mediální kampani rovněž objeví. Televize Prima love podpoří AVON Pochod vysíláním spotů a její logo se nachází na Tričkách proti rakovině prsu, které jsou vstupenkou na akci.

Dalším mediálním partnerem je rádio Frekvence 1. Pochodující se tak mohou těšit na Dámský klub Frekvence 1, který vystoupí na pódiu na Staroměstském náměstí. Partnerem Pochodu je také společnost O2 Media, jež rozešle pozvánky na akci prostřednictvím SMS a MMS. Pochod v neposlední řadě podpoří také hudební stanice Óčko, které do vysílání zařadí nejen informace o Pochodu a zdravice od ambasadorek, ale i hymnu od Davida Deyla.

Tričko proti rakovině prsu nebude k dostání pouze prodejními kanály Avonu, ale zákazníci si ho mohou poprvé pořídit také ve vybraných prodejnách obchodní sítě C&A, které se tak stalo prvním oděvním řetězcem, kde bude možné si vstupenku na akci zakoupit. Trička budou k dostání opět u tradičních partnerů jako jsou SCAN quilt, Home&Cook, ZOOT.cz nebo Žluté lázně. Na ZOOT.cz je možné podpořit akci také koupí eko hrnku KeepCup Ňadran, který byl vyroben speciálně pro AVON Pochod. Nováčkem mezi partnery je společnost Ford, jejíž Ford Fiesta se stal oficiální automobilem AVON Pochodu. Nová je také účast společnosti Nutrend, která bude na akci samplovat pramenitou vodu Nutrend Aqua v limitovaném balení. Návštěvníci se mohou těšit i na žvýkací bonbony Mentos a ovocné karamelky Fruitella. Akce se uskuteční za podpory dalších partnerů: společností Geis, Zarazické vinařství, Hard Rock Cafe Praha, BILLA, TOI TOI, ASA, OSA a Flamigel.

Boj za zdravá prsa podpoří AVON Běhy

Pro vášnivé sportovní nadšence, ale i pro ty, kteří sportují spíše rekreačně, připravila společnost AVON v rámci akce GP Batteries Night Run sérii AVON Běhů proti rakovině prsu. Spojuje je jednotná myšlenka, a to pocit podpory a naděje. AVON Běh tak doplní již tradiční akci AVON Pochod proti rakovině prsu 14. června v Praze. Běhy podpořila ambasadorka Iva Pazderková, která bude v čele nejen nočních běhů, ale také AVON předBěhu v den Pochodu. Připravena je i speciální růžová běžecká výbava od společností Nutrend a Maxis. Zažijte skvělou atmosféru běhů v centrech českých měst i pocit solidarity s nemocnými a jejich rodinami. Běhejte společně s Avonem pro dobrou věc.

„Je nám velkou ctí, že se každým rokem neustále rozrůstají řady partnerů, kteří podporují charitativní projekt AVON proti rakovině prsu. Osobně se již velmi těším na atmosféru AVON Běhů proti rakovině prsu, které vyvrcholí 14. 6. 2014 ranním AVON předBěhem s Ivou Pazderkovou,“ prozradila generální ředitelka společnosti AVON Cosmetics pro Českou republiku a Slovensko Andreea Moldovan.

Historicky první série běhů GP Batteries Night Run, která podpoří boj proti zákeřné nemoci, proběhne od dubna do října v šesti českých městech. Na trase dlouhé 10 km nebo 5 km AVON Běhu proti rakovině prsu není důležité vyhrát, ale zúčastnit se. Z každého startovného  AVON Běhu věnuje GP Batteries Night Run částku 100 Kč na veřejnou sbírku proti rakovině prsu, ze které je podporována prevence, pomoc nemocným ženám a další výzkum tohoto onemocnění. Na veřejnou sbírku proti rakovině prsu je rovněž věnován výtěžek z promo balení baterií GP Super Alkaline.

“Věříme, že se díky sérii GP Batteries Night Run podaří pomoci projektu, který zachraňuje lidské životy. Běh je navíc podle odborníků jeden z nejzdravějších pohybových aktivit vůbec. Pokud se navíc snoubí s pomocí prospěšnému projektu, je radost z něj ještě větší. Na všechny účastníky se už nyní velice těšíme,“ uvedla vedoucí marketingu společnosti EMOS distribuující značku GP, Jana Habáňová.

Těšit se můžete na NIGHT RUN v těchto českých městech:

Více informací o projektu najdete na www.night-run.cz

Sérii AVON Běhů proti rakovině prsu ozvláštní ranním AVON předBěhem s Ivou Pazderkovou dne 14. 6., v den konání AVON Pochodu proti rakovině prsu. Za zdravá prsa se v Tričku proti rakovině prsu 2014 poběží trasa dlouhá 5 km, a to ze Žlutých lázní směrem na Staroměstské náměstí, tedy obrácená trasa Pochodu.

U příležitosti těchto speciálních běžeckých akcí uvádí na trh společnost Maxis oficiální kompresní podkolenky CEP, které se díky své výrazné růžové barvě stanou oblíbenou součástí výbavy každé běžkyně. Koupí těchto dámských růžových podkolenek v e-shopu www.cepsports.cz přispíváte 100 Kč na veřejnou sbírku AVON proti rakovině prsu. Další růžový sportovní produkt potítka CEP jsou k dostání na www.zdravaprsa.cz.

Chceme upozornit, že jistou prevencí civilizačních chorob může být i změna životního stylu, do něhož by měly patřit pravidelné pohybové aktivity. Určitě to není nic snadného, proto společnost MAXIS chce být ženám nápomocná i nabídkou speciálního produktu určeného pro běh. Ve spolupráci se společností medi Bayreuth jsme právě pro ně připravili limitovanou edici růžových kompresních podkolenek AVON Běh z kolekce značky CEP,“ uvedl ředitel společnosti MAXIS, a. s., Michal Jura.

Společnost Nutrend uvádí v rámci AVON Běhů proti rakovině prsu na trh jedinečnou sportovní lahev. „Je nám velkou ctí podpořit sérii těchto běžeckých akcí. Vyrobili jsme speciální edici růžové Sportovní lahve NUTREND a věříme, že ji návštěvníci ocení nejen při samotném běhu, ale i při každodenním cvičení,” uvedla marketingová manažerka společnosti NUTREND Alena Finsterlová. Sportovní lahev je možné zakoupit na www.zdravaprsa.cz.

Druhou červnovou sobotu Praha opět zrůžoví

Druhou červnovou sobotu Praha opět zrůžoví. V pravé poledne odstartuje na Staroměstském náměstí již 14. ročník AVON Pochodu proti rakovině prsu. Růžový průvod povede 11 ambasadorek. Letošní motto zní: Před rakovinou prsu se neschováš. Vydejte se s námi na Pochod, který zachraňuje životy. Na AVON Pochod proti rakovině prsu.

ambasadorky

„Jsme velmi hrdí na to, že AVON Pochod je největší charitativní akcí svého druhu v České republice. V letošním roce máme za cíl upozornit na to, že jen polovina žen se věnuje prevenci, což je alarmující,“ prozradila generální ředitelka společnosti AVON Cosmetics pro Českou republiku a Slovensko Andreea Moldovan.

Vstupenkou na AVON Pochod je Tričko proti rakovině prsu 2014. Autorkou dámské verze je mladá návrhářka a studentka Vyšší školy oděvního návrhářství v Praze 7 Lucie Bendlová. Dámské i pánské Tričko zakoupíte za cenu 399 Kč u AVON Lady a Gentlemanů a na zdravaprsa.cz. Od 1. května v síti partnerů AVON Pochodu, např. na zoot.cz, ve vybraných prodejnách C&A a SCAN quilt, na scanquilt.cz, v obchodní síti Home&Cook nebo v areálu Žlutých lázní. Varianty pro dámy a pány je možné zakoupit ve dvou velikostech. Výtěžek z Trička putuje na veřejnou sbírku Avonu, ze které jsou podporovány preventivní činnosti a projekty zabývající se podporou nemocných žen a vyhodnocováním screeningových dat na území ČR.

Hlavním mediálním partnerem se stala Prima love, která dlouhodobě podporuje charitativní aktivity společnosti AVON Cosmetics. „Jsme rádi, že můžeme i tento rok podpořit AVON Pochod proti rakovině prsu. Doufáme, že se i díky Prima love zapojí do projektu více lidí a napomůžeme tak boji proti této zákeřné nemoci,“ zmínil marketingový ředitel FTV Prima Aleš Pýcha. Novou ambasadorkou Pochodu je herečka Markéta Hrubešová, hvězda seriálu Cesty domů.

Cílem Pochodu jsou Žluté lázně, kam již tradičně zamíří „růžová vlna optimismu a naděje“. A nebudeme jen vidět, ale také slyšet. Navíc každý, kdo během pochodování doplní tekutiny ve formě limitované edice pramenité vody Nutrend Aqua a chytře znovu naplní láhev, získá originální rumbaláhev a pomůže vytvořit neopakovatelnou zvukovou kulisu Pochodu. Návštěvníci se mohou v cíli těšit na hudební vystoupení Adama Mišíka, Petra Bendeho & band, Support Lesbiens a zazpívá i další nová ambasadorka AVON Pochodu zpěvačka Lenka Filipová. Tím ale akce nekončí a pro účastníky Pochodu je od 19 hodin připravena i After party v Hard Rock Cafe Praha.

Pro ty, kdo raději běhají, než chodí, máme skvělou alternativu. Ranní AVON předBěh s Ivou Pazderkovou v obráceném směru v den AVON Pochodu. A pokud raději běháte večer, je pro vás připraven i AVON Běh v rámci GP Batteries Night runu, který se během roku uskuteční v šesti českých městech. Při této příležitosti uvádí na trh společnost Nutrend jedinečnou sportovní láhev. Ta se spolu s oficiálními podkolenkami Běhu značky CEP a růžovými potítky stane jistě oblíbenou výbavou každé běžkyně. Příspěvek z registrací na akce, jakož i ze zmíněných produktů a setu baterií GP Batteries, bude věnován na konto AVON proti rakovině prsu.

Večer na oslavu úspěšného dne si můžete připít limitovanou edicí vína Cuvée Naděje, kterou speciálně u příležitosti AVON Pochodu 2014 uvádí na trh Zarazické vinařství. „Je nám velkou ctí podpořit projekt, který zachraňuje lidské životy,“ uvedl vinař Tomáš Zbořil. Zakoupením růžového vína ve vinařství, v síti Náš grunt a dalších vybraných místech přispějete 50 Kč na veřejnou sbírku.

Přidejte se k nám a bojujme společně za zdravá prsa. Již 14. června 2014 v Praze!
O AVON Pochodu v Praze a dalších růžových akcí se dozvíte na zdravaprsa.cz nebo Facebooku AVON Pochodu.

AVON v roce 2013 vybral na pomoc ženám 9,6 milionu korun

Praha, 24.2.2014 – Společnost AVON Cosmetics v roce 2013 prostřednictvím svých charitativních aktivit nashromáždila 9,6 milionu korun, což je jeden z nejvyšších výsledků v historii. Tyto finanční prostředky letos AVON předá českým neziskovým organizacím. Společnost tak podpoří aktivity v oblasti prevence rakoviny prsu a násilí na ženách.

„Charitativní činnost má pro nás zásadní smysl, díky ní nejsme běžná kosmetická firma. Je součástí našeho firemního DNA,” prohlásila ředitelka Avonu pro Česko a Slovensko Andreea Moldovan a pokračovala: “Zavázali jsme se chránit zdraví a práva žen po celém světě a já jsem nesmírně ráda, že naše charitativní aktivity v České republice vykazují jedny z nejlepších výsledků ze zemí po celém světě.”

Projekt AVON proti rakovině prsu v uplynulém roce vygeneroval 8,6 milionu korun, a to především díky rekordním prodejům dámské a pánské verze Trička proti rakovině prsu, kterého se prodalo více než 37 tisíc kusů. Za návrhem stála přední česká návrhářka Taťána Kovaříková. K AVON Pochodu proti rakovině prsu se loni připojilo nejvíce účastníků v historii: přes 18,5 tisíce. Právě na dalším ročníku AVON Pochodu, jež se uskuteční 14. června 2014, budou prostředky předány neziskových organizacím, jako jsou Aliance žen s rakovinou prsu, Mamma HELP a AMA – Asociace mamodiagnostiků ČR.

V roce 2013 AVON zajistil provoz bezplatné telefonní linky proti rakovině prsu 800 180 880, distribuci slevových poukázek na vyšetření prsu a také podpořil sběr a vyhodnocení screeningových dat a kontrolu kvality screeningových center. AVON také pomohl zajistit celou řadu dalších aktivit v oblasti prevence a edukce v souvislosti s tímto nádorovým onemocněním. Projekt AVON proti rakovině prsu byl spuštěn v roce 1997 a od té doby bylo vysbíráno přes 90 600 000 Kč.

AVON Pochod minulý vzbudil historicky nejvyšší ohlas v médiích, když o něm informovalo 549 článků a reportáží v celkové mediální hodnotě 40,7 milionu korun.

Mladší charitativní projekt, AVON proti domácímu násilí, v roce 2013 vygeneroval přes 955 000 Kč. K nejlepšímu výsledku od roku 2008, kdy byla iniciativa spuštěna, přispěly zejména vzrůstající prodeje speciálních charitativních předmětů s modrou stužkou. Nejprodávanějším výrobkem se staly Náušnice Odhodlání, kterých se prodalo přes 1500 kusů. K vyšším příspěvkům přispěla také silnější komunikace projektu v médiích díky internetové kampani Nenechte si ubližovat.

Během loňského roku AVON ve spolupráci s organizací proFem o.p.s. zorganizoval besedy na středních školách, kterých se zúčastnilo téměř 400 studentů. Společně s organizací Krav Maga Global CZ AVON podpořil konání kurzů sebeobrany pro ženy ve třech českých městech. V listopadu AVON se stejnou organizací spustil virální kampaň Nenechte si ubližovat, která prostřednictvím krátkých videí ženám radí, jak se vypořádat s krizovými situacemi. Kampaň stále běží a do této chvíle krátké filmy shlédlo několik desítek tisíc uživatelů. AVON také přispěl na provoz pražského azylového domu Acorus.

Charitativní aktivity Avonu po celém světě zastřešuje AVON Nadace pro ženy (AVON Foundation for Women). Ta do konce roku 2012 nashromáždila a rozdala 813 milionů dolarů.

Když AVON Trička pomáhají.Trička proti rakovině prsu 2013 slaví neuvěřitelný úspěch, prodalo se jich téměř 37 000

AP_2013_dvojce_final_pro_web

Praha 15.1.2014 – Tričko proti rakovině prsu 2013 s téměř 37 000 prodanými kusy se stalo nejúspěšnějším modelem všech dosavadních ročníků AVON Pochodu. Tričko v trendy tmavorůžové barvě vytvořila módní návrhářka a ambasadorka projektu Taťána Kovaříková. Tričko je nyní k dispozici za zvýhodněnou cenu.

Tričko AVON Pochodu posloužilo nejen jako vstupenka na charitativní akci, ale zejména pomáhá dobré věci. Veškerý výtěžek z jejich prodeje putuje na veřejnou sbírku AVON proti rakovině prsu. Z tohoto charitativního konta jsou financovány preventivní programy, financována bezplatná růžová linka 800 180 880 a hrazen další výzkum této nemoci.

Oblíbený model je, nyní za sníženou cenu 299 Kč, stále dostupný v e-shopu www.zdravaprsa.cz  a u každé AVON Lady . V nabídce jsou poslední kusy, proto by zájemci o tento exkluzivní model neměli váhat.

Mám velkou radost a moc mne těší, že byl letošní rok tak úspěšný. Je úžasné, že se lidé začali o tuto problematiku více zajímat,“ uvedla Taťána Kovaříková.

Při navrhování Trička 2013 kladla Taťána Kovaříková důraz zejména na ženskost, eleganci, ale také praktičnost. Pružný materiál, variabilní střih v univerzální velikosti si oblíbily ženy v celé České republice. Pánskou variantu šedé sportovní polo si s hrdostí oblékli i pánové a podpořili tak boj za zdravá prsa.

V průběhu února 2014 bude na internetu představen nový model Trička proti rakovině prsu 2014, který navrhli studenti Vyšší odborné školy oděvního návrhářství v Praze 7. K zakoupení bude opět na stejných místech. Od května bude k dispozici také u partnerů projektu. Tričko poslouží jako vstupenka na AVON Pochod 2014, kterému dominuje číslice 14. Tato jedinečná růžová akce plná naděje se totiž uskuteční v Praze již po čtrnácté a to druhou červnovou sobotu – 14. června 2014.

dámské pánské