Kampaň

Neřeš… To je heslo letošního AVON Pochodu

Známe to všichni. Ráno se probudíme a všechno nás štve. Venku prší nebo je naopak moc velké vedro, ve skříni nemáme nic na sebe a v práci nás kolegové vytáčí. Prostě každodenní „problémy“, které máme potřebu neustále řešit a zatěžovat s nimi sebe i své okolí. Pravda ovšem je, že to žádné velké problémy nejsou. Dokud jsme totiž my a naší blízcí zdraví, tak jsme ti nejšťastnější lidé na světě a vše ostatní jsou malichernosti.

Tímto nešvarem jsme se inspirovali v souvislosti s kampaní k AVON Pochodu 2017. Každý rok tento unikátní projekt posouváte hlavně vy a vaše návrhy a podněty na zlepšení. Jsou ovšem i takové komentáře, které jsou ve světle zákeřné nemoci jménem rakovina nepodstatné. Obzvášt v době sociálních sítí vnímáme velké množství negativní zpětné vazby například na barvu Trička, jeho střih, trasu AVON Pochodu, hudební program nebo dokonce počasí. Dámy a pánové, vězte, že váš názor vnímáme, ale účelem Trička proti rakovině prsu je stále hlavně podpořit dobrou věc a cílem AVON Pochodu upozornit na problematiku rakoviny prsu a ukázat sounáležitost s pacientkami.

Proto NEŘEŠTE, jak Tričko vypadá, jestli je hudební program AVON Pochodu dostatečně atraktivní nebo jestli je akce cool. To důležité je pomoci!

Kampaň

Neřeš je heslo, které bude letošní AVON Pochod doprovázet. Tvářemi této kampaně se staly celebrity, ale také pacietky, které samy vědí nejlepé, že zdraví je to nejdůležitější.

Podívejte se na video, jak jsme celou kampaň fotili:

Letos tedy NEŘEŠÍME styl, protože hlavním účelem Trička je, že pomáhá, dále NEŘEŠÍME fyzičku, protože není důležité 10.6. zvítězit, ale zúčastnit se a v neposlední řadě NEŘEŠÍME lajky, protože není klíčové 10.6. sesbírat co nejvíce obdivu na socíálních sítích, ale celý den si užít a pomoci dobré věci.

Děkujeme za podporu  a #nereste, prostě jen podpořte dobrou věc :-)